dag 5 van Swellendam naar Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van P. Helsloot - WaarBenJij.nu dag 5 van Swellendam naar Plettenberg Bay - Reisverslag uit Plettenberg Bay, Zuid-Afrika van P. Helsloot - WaarBenJij.nu

dag 5 van Swellendam naar Plettenberg Bay

Blijf op de hoogte en volg P.

01 Januari 1970 | Zuid-Afrika, Plettenberg Bay

De dagen beginnen hier vroeg...ook deze dag om half 8 de koffers naar buiten voor de bus en dan ontbijten en vertrekken:) We hadden een verrassingsstop bij een koffietentje waar ook een winkel met allemaal aloe vera zalfjes was. Vanuit de bus zagen we opeens 2 olifanten lopen...heel apart, dat verwacht je niet in dit deel!
Lunchen deden we tijdens een rondvaart op het meer bij Knysna wat uitkomt bij de Indische Oceaan. Daarna zijn we naar een uitkijkpunt gereden waar het meer uitkomt in de oceaan. Echt prachtig uitzicht!
Na aankomst in het hotel nog even naar het strand afgedaald en we hadden ontzettende mazzel: 2 walvissen vlak achter de branding en 1 wat verder! Wow wat een grote beesten toch... Toen de klim naar boven terug...viel niet mee maar wat maakt het uit: Wij hebben walvissen gezien!!
groetjes Ingrid

• 08 Augustus 2017 - 22:05

Angelique:

Leuk leuk leuk!!!!

En walvissen! Hoe leuk is dat!!!!!!

Veel plezier nog!!!!!!